Veelgestelde vragen

 
  • Welke betaalmethoden accepteren jullie? 

Wij accepteren alleen de betaalmethoden IDEAL en PayPal.  

 

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van de Scood is 2 tot 5 werkdagen, nadat de betaling ontvangen is. We zullen het product binnen 3 werkdagen overdragen aan PostNL. We gaan er van uit dat zij de Scood vervolgens binnen 2 werkdagen kunnen bezorgen. Indien uw pakketje zoek raakt dan zullen we uiteraard zoeken naar een passende oplossing voor u.

 

  • Wat zijn de verzendkosten?

We versturen de Scood als een brievenbuspakket in een doosje. Hierdoor hoeft u niet thuis te zijn om het pakket te ontvangen. De kosten die hieraan verbonden zijn, bedragen €4,-.

 

  • Wat is het retourbeleid?

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop dan vragen we u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen via klantenservice@scood.nl. Wanneer u bij ons heeft aangegeven dat u het product wilt retourneren, dan mailen wij z.s.m. het retouradres naar u. Wanneer wij het pakket terug hebben ontvangen zal het bedrag z.s.m. teruggestort worden. De kosten voor het retourneren zijn voor u.

 

  • Wat zijn jullie contactgegevens?

Als u vragen of opmerkingen hebt, mail dan naar klantenservice@scood.nl. Zakelijke klanten kunnen ons ook bereiken via info@scood.nl.

 

  • Wat als mijn bestelling niet wordt bezorgd?

Wanneer uw bestelling niet aankomt of geleverd wordt, neem dan contact met ons op via klantenservice@scood.nl. Een mogelijke oorzaak is dat uw pakketje kwijtgeraakt is bij het sorteercentrum. Dit is erg vervelend! Daarom zullen wij hier achteraan gaan en ervoor zorgen dat u alsnog uw Scood ontvangt.

 

  • Op welke scooters past de Scood?

We hebben de Scood getest op verschillende scooters. De enige scooter waarbij het wel past,  maar wat minder goed aansluit is de Piaggio Zip. Bij alle andere scooters past de Scood goed en sluit deze mooi aan.

 

  • Heb ik garantie op de Scood?

U heeft zeker garantie op de Scood. Mocht de Scood onverwachts kapot gaan of ernstig beschadigd raken dan heeft u tot eind januari 2021 garantie! U heeft recht op deze garantie, indien u vóór 31 januari 2021 aangeeft via klantenservice@scood.nl dat uw Scood onverwachts kapot is gegaan. Wij zullen uw aanvraag verder afhandelen en kijken of er sprake is van een productiefout.